وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله خسروی شهرستان تکاب

وبلاگ اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های کتابخانه

وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله خسروی شهرستان تکاب

وبلاگ اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های کتابخانه

وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله خسروی شهرستان تکاب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ مهر ۹۷، ۱۴:۴۴ - نگار جهانشاهی
    عالیه..
  • ۱ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۸ - مهندس رضا عباسی
    لایک
  • ۲۰ دی ۹۵، ۰۸:۴۲ - ف. تفتی
    تسلیت
۲۸
بهمن ۹۵

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تکاب ،حبیب اله نعمت اللهی مسئول کتابخانه آیت الله خسروی  از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور کارشناسان امور اجتماعی شهرستان تکاب و با حضور مسئولان و دانش آموزان دبیرستان مهرآوران و کارکنان و اعضاء کتابخانه آیت الله خسروی در بخش پژوهش کتابخانه خبر داد


وی افزود:در این کارگاه دکتر کیومرث ارجمند مدرس دانشگاه و مسئول امور اجتماعی و پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان تکاب ، شناخت آسیب های اجتماعی و نحوه پیشگیری از آن در بین جوانان ، نوجوانان و ... برای خانواده ها مهم ارزیابی کرد و ریشه یابی برای شناخت دلائل بروز این آسیب ها در اجتماع را برای مصون ماندن از خطرات و آسیب های احتمالی ، امری ضروری دانست .

وی در تشریح ابعاد آسیب های اجتماعی به رفتارهای پرخطر اشاره کرد و افزود : آسیب های اجتماعی و  انواع آن در بین افراد جامعه ناشی از عدم آگاهی و آموزش صحیح در برخورد با مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی برشمرد و در این بین فضای مجازی، را از مهمترین علل بروز ناهنجاری های موجود در بین خاواده ها و جوانان دانست.

این کارشناس مسایل پیشگیرانه ، آموزش مهارت های زندگی به فرزندان را اولین واکسن ایمن سازی اجتماع در برابر خطرات اجتماعی دانست و خانواده ، مدرسه، مکان های عمومی مانند کتابخانه های عمومی و جامعه را مثلث تربیتی نامید و ابراز امیدواری کرد با تعامل این نهادهای اجتماعی که دائما" از همدیگر در حال تاثیرپذیری و تاثیر گذاری هستند ، از زمینه های بروز و گسترش انواع آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

در ادامه این کارگاه جناب سروان حاتمی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان تکاب با بیان اینکه امروزه شبکه های اجتماعی و عدم استفاده صحیح از آن مشکلات مختلفی را در بین جوانان و خانواده ها بوجود آورده و برگزاری کلاس های پیشگیری از آسیب های فوق را گامی مهم برای آشنایی بیشتر نوجوانان و خانواده ها با انواع مختلف مخاطرات اجتماعی و پیشگیری از آن دانست.


این کارگاه آموزشی در روز سه شنبه بیست و ششم بهمن ماه از ساعت 10 الی 12 در بخش پژوهش کتابخانه آیت الله خسروی و با حضور مسئولان و دانش آموزان دبیرستان مهرآوران و اعضاء کتابخانه برگزار گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۸
کتابخانه عمومی آیت الله خسروی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی